Friday, November 8, 2019

Nothing to share

Nothing to share =22=na tanjiru, sve najlepÂ…Â ¡e Â…Â ¡to imaju, sve ono najskrivenije, onako opruÂ…Â ¾ene, razgoli„‡ene, koliko god se moÂ…Â ¾e, samo da ne bi bio stra„‡en nijedan zra„ ak sunca! „ÂÅ'itale su u ilustrovanim „ asopisima kako treba ravnomerno da pocrne. (Vi„ e, cere„‡i se) Da se ispeku! Kao na Â…Â ¾aru! Na roÂ…Â ¡tilju! Na roÂ…Â ¡tilju! A ja sam Â…Â ¡ef te kujne! Ja sam Neron! I Tiberije! Sve su one moje! Sve redom! A katkad i po nekoliko odjednom! S nekima od njih sam neÂ…Â ¾an, slatko ih milkim, „ ak im i tepam, ali zato druge bi„ ujem! A poneke od njih posle svega Â…Â ¡aljem na gubliÂ…Â ¡te! (Zadihan je i malaksao, pa dodaje skoro lirski) Znam, mogao sam to i s kurvama, ali prvo, valjalo im je pri„‡i, a to itekako koÂ…Â ¡ta, i drugo, bojim se boleÂ…Â ¡tina. Ali ko je mogao slutiti da se zadnjice poÂ…Â ¡tenih Â…Â ¾ena, i to onih najlepÂ…Â ¡ih, jednog dana pripadati nama, svima nama. I i to besplatno! (Najednom povi„ e kao lud) Â…Â ½ivele plaÂ…Â ¾e! (Doda, naglo menjaju„‡i ton) Jedna velika plaÂ…Â ¾a, i na njoj sve one gole golcate.Franà §ais : Fontaine Wallace de la rue Jean-Anouil...Takvo je nare„‘enje. Ina„ e - smrtna kazna!G„ A ORTANZ: (uÂ…Â ¾asnuta) Gospodine Leone! Petli„‡u moj! Ne smete se toliko uzbu„‘ivati u orkestru! Smirite se, zaboga! Gazda nas gleda.(Najednom se, odnekud, kao iz daljine, za„ uje neki pucanj, a onda, priguÂ…Â ¡ena graja. G.Lebonz i jedan kelner pretr„ e preko scene. G.Lebonz se uskoro vra„‡a, sav van sebe)G.LEBONZ: Gde li sam vas samo naÂ…Â ¡ao, da me ko pita! Mislite da Vas zato pla„‡am, svinje jedne! Da se ubijate u kafanskom klozetu? I to baÂ…Â ¡ onda kad je najve„‡a navala gostiju! Da im pokvarite raspoloÂ…Â ¾enje! Sutra uzimam drugi orkestar! A sad svirajte! Ta svirajte kad vam kaÂ…Â ¾em, budale! ... BrÂ…Â ¾e, brÂ…Â ¾e! Veselo! Da se sve trese! Gosti niÂ…Â ¡ta ne smeju ni da naslute!G„ A ORTANZ: Je li mrtva?G.LEBONZ: Ne znam! Sad...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.